Me, Myself And I








Pilvi: Oon aina ollut sellanen ihminen, joka innostuu kaikesta, mutta lopulta jättää jutun kesken. Tänä vuonna aion kuitenkin haastaa itseni ja toteuttaa viime vuoden päiväunien kohteen: blogin. Vaikka blogaaminen on pitkään pyörinyt mielessä sellaisena just mulle sopivana juttuna, en ole yksin uskaltanut yrittää toissani. Pelkäsin, että tälläkin kertaa blogi pysyy pystyssä korkeintaan viikon... Pinjan kanssa perinpohjaisen suunnittelun jälkeen tuli kuitenkin tunne, että nyt voisi onnistua.

Kuten Pinjakin, olen lukion ykkösellä. Soitan pianoa ja omistan salikortin, jota tosin ei voi sanoa ainakaan käytössä kuluneeksi... Tykkään kyllä käydä salilla, erityisesti Bodybalancessa, mutta tykkään myös tehdä paljon muita asioita, joten paria kertaa viikossa enempää en ehdi. Blogissa haluan kirjoittaa mm. muodista ja matkusteluistani. Olen ollut onnekas ja saanut matkustaa paljon ja saanut upeista paikoista ympäri maailman kuvia, jotka mielellään jakaisin täällä. Olen myös intohimoinen ruoanlaittaja ja tykkään ottaa kuvia tuotoksistani. Toinen tämän vuoden projektini onkin koota oma, kuvittettu reseptikirja. Olisi ehkä hyvä tehdä postaus vuoden 2013 tavoitteistani, jotka siten ehkä myös toteutuisivat. Tästä se lähtee...

This entry was posted on sunnuntai 6. tammikuuta 2013 . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 . You can leave a response .

Leave a Reply