Pari hyvää päivää





Ihanaa kun vesipullo vuotaa laukkuun

Pinja: Eilen oli niin outo päivä koska mulla oli oikeasti kiva maanantai! Vaikka ei edes tapahtunut mitään erityistä. Jotenkin olin vain koko päivän tosi hyvällä tuulella :) Tänäänkin on ollut kiva päivä ilman mitään erityistä syytä. Mä tykkäsin kerrankin tosi paljon mun vaatteista, mikä lisäs vielä tätä hyvää fiilistä. Ihan yksinkertaista ja simppeliä, mutta aikalailla sellasesta mä pidänkin. Treenitkin meni ihan mukavasti ja oon tosi ylpee itestäni kun oon saanut parannettua mun venyvyyttä niin hyvin. Ainoa pieni takaisku tälle päivälle oli toi vesipullon vuotaminen, mutta en anna sen häiritä :)

This entry was posted on tiistai 22. tammikuuta 2013 . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 . You can leave a response .

4 Responses to “ Pari hyvää päivää ”

  1. oottepa molemmat nättejä, ja ihana kello!! :-) tosi kivanolonen blogi siis kokonaisuudessaan, jään seuraamaan!

    http://o-something.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. ihana kello, mistä on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos:) Mulla ei ole mitään hajua mistä kello alkuperäisesti on kun sain sen tädiltä käytettynä, mutta merkki on Regal ja sitä myy ainakin Ur&Penn :)

      Poista