Single on Valentine's?



Pinja:
Mä tulin matikan kanssa siihen vaiheeseen, jossa en enää jaksa eikä oikeastaan kiinnostakaan. Joten näillä mennään, kadutaan sitten huomenna kun se koepaperi on siinä nenän edessä :D  Ystävänpäivä lähestyy ja sinkkutytön forever alone -fiilikset alkoivat taas heräilemään, mutta tämä video kyllä karkotti ne fiilikset! Ihan superhauska ja mahtava video, toi kyllä hymyn huulille :) Oon addiktoitunut kaikkiin beauty-videoihin ja niiden parissa kuluisi helposti tunti jos toinenkin, ellei olisi mitään tärkeämpää tekemistä. Meghanrosette on ehdottomasti yksi mun suosikki"guruja" ja tämä on kyllä paras video häneltä vähään aikaan!

This entry was posted on sunnuntai 3. helmikuuta 2013 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 . You can leave a response .

4 Responses to “ Single on Valentine's? ”

  1. Tosi kivan olonen blogi! oon aina miettinyt millaista on blogata kahdestaan, voitteko kertoo jotain hyviä ja huonoja puolia? :)
    http://nepparinalle.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Kiitos! :)) No ollaan vasta alotettu mut mun mielestä hyvä puoli on ainaki se että postauksia tulee usein ja monipuolisesti kun on kaks kirjoittajaa ja molemmat saa vaikuttaa ja niin:) En oikeen osaa tässä vaiheessa vielä muuta sanoo :)

    VastaaPoista
  3. haha toi video on kyllä hauska:-D alko väkisinkin hymyillyttämään! tosi kivanoloinen blogi teillä ja ootte molemmat ihan hirmu nättejä:-)

    xx, Carpe fucking Diem, jos jaksat käy kurkkaamassa:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia!:)) Kävin katsomassa ja liityin lukijaksi, ihan sika kiva blogi sulla! :)

      Poista