Turvallisuusriski






Pinja: Mä huomasin pari päivää sitten, että mun lampusta oli taas toinen spotti palanut ja lampun valkoinen osa ihan mustunut noesta. En siitä sitten kauheasti välittänyt ja iloisesti vain pidin lamppua päällä aina kun huoneessani olin. Tänään sitten iskä katsoi sitä ja totesi, ettei sitä todellakaan olisi saanut pitää päällä. Vähän alkoi pelottamaan kun mietin mitä olisi voinut käydä... Mutta mitään ei käynyt ja nyt on lamppu turvallisesti irti katosta :)
Mun ah-niin-ihana takki kotiutui tänään ja oon super iloinen! En oo varmaan koskaan vetänyt päälleni mitään lämpimämpää ja pehmeämpää, se on ihan täydellinen! Kuvia en siitä kuitenkaan tänään saanut, mutta toivottavasti huomenna :)

This entry was posted on torstai 7. helmikuuta 2013 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 . You can leave a response .

Leave a Reply