My favorite scents


Pinja: Mä rakastan kaikkia erilaisia hajuvesiä ja voisinki kuluttaa tuntikausia esim. Stockan hajuvesiosastolla vain nuuhkimassa niitä kaikkia eri tuoksuja. Koska tykkään itse lukea kaikkia tälläsiä "lemmppari"-postauksia, niin aattelin että esittelen nyt omat tän hetken lempihajuveteni. Näiden lisäksi mulla on muutama muukin, mutta tällä hetkellä tartun joka päivä johonkin näistä pulloista. Mitään tarkempaa kuvausta tuoksuista en kirjoitellut, koska oon varmaan maailman huonoin kuvailemaan tuoksuja.


Hollister: Silver Strand Beach (Body mist)
Tän tuoksu on ihanan raikas ja kesäinen. Body mistithän ei kovin kauaa iholla yleensä tuoksu, mutta tämä on kyllä poikkeustapaus! Aamulla kun suihkauttaa niin ihan hyvin haistaa vielä illallakin, eikä kuitenkaan missään vaiheessa tuoksu liian voimakkaasti.

Escada: Sexy Graffiti, Rockin Rio, Marine Groove, Island Kiss, Taj Sunset
Viime kesänä ostin Escada Collector's Edition -pakkauksen, joka sisälsi nämä viisi söpöä minihajuvettä. Oon aina tykännyt Escadan tuoksuista tosi paljon, varsinkin juuri näistä kesäisistä, joten oli ihan loistava ostos! 

Victorias Secret: Love Spell (Body mist)
Sain nää Pilviltä tuliaisena Dubaista. Tuoksu on ihan taivaallinen, mutta pelkään käyttää koska en halua näiden loppuvan :D

Versace: Versus - Time for pleasure
Tää mulla on yhteiskäytössä äidin kanssa, koska ollaan molemmat ihan rakastuneita tähän. Juuri eilen haistoin äidilläni tämän hajuveden taas ja tänään piti itse sitten suihkia samaa.


Näihin olen siis hullaantunut tällä hetkellä, mutta esim. kuukauden päästä saattaa olla ihan toiset suosikit. Nyt mun seurana jatkaa italian sanat, hyvää maanantaita ja viikon alkua! :)

This entry was posted on maanantai 11. maaliskuuta 2013 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 . You can leave a response .

4 Responses to “ My favorite scents ”

  1. Ihania hajuvesiä :) Yli söpöt noi Escadan minit <3
    Teillä on ihan älyttömän hyvä blogi. En tajua miten täällä on vaan 19 lukijaa. Vois olla paliooon enemmän..

    jonnajasmink.blogspot.fi

    VastaaPoista