Faking it 'til I'm making it


Pinja: En oo koskaan aikasemmin elämässäni kokeillut itseruskettavaa, mutta kun näin tämän lojuvan tyhjänpanttina kaapissa päätin antaa sille mahdollisuuden. Tarkkaan ottaenhan tuo ei edes ole itseruskettava, vaan heleyttävä vartaloemulsio, mutta riittää mun tarpeisiin oikein hyvin kun en haluakaan mitään vietin kaksi viikkoa Thaimaassa -efektiä :) En mä kyllä varsinaisesti vastaankaan laittais jos joku nyt mut välttämättä haluais Thaimaahan viedä ;) 


"Heleyttävä vartaloemulsio - Kevyt, raikas sävy tasoittaa ihoa ja saa sen näyttämään kauniin heleältä. Levitä vartalolle päivittäin. Sopii erityisesti säärille, käsivarsille ja dekolteelle. Anna kuivua ennen pukeutumista"


Aluksi vähän säikähdin tota väriä, koska en ajatellut sen olevan noinkin voimakas. Laitoin tätä juurikin jalkoihin, käsivarsiin ja dekolteelle ja tuote levittyi todella tasaisesti. Luulen että tää on ennemminkin tarkoitettu käytettäväksi aamuisin, mutta koska käyn itse aina iltaisin suihkussa olen levittänyt tota kuoritulle iholle suihkun jälkeen. Tuossa on mukana sellaista pienenpientä hilettä, joka ei kuvassa erotu, mutta levittäessä näkyy selvästi. Sitäkin aluksi vähän pelkäsin, mutta se hile nimenomaan tuokin iholle sen heleyden, eikä todellakaan mitään Edward Cullen auringossa -fiilistä. Tuote tuntuu kuivuvan nopeasti, mutta silti olen huomannut aamulla valkoisissa lakanoissa joitain tahroja. Siitä ehkäpä ainoa miinus tälle muuten loistavalle heleyttävälle vartaloemulsiolle. 


Lopputulos on mielestäni tosi kaunis ja luonnollinen. Sävy on heti levittämisen jälkeen hieman vaaleampi, mutta syvenee noin puolen tunnin aikana tuollaiseksi kuin oikeassa kuvassa näkyy.


Aion kyllä ehdottomasti jatkaa tän käyttöä siihen asti, että ainakin jalat saa vähän enemmän "oikeaa" väriä, eikä näytä ihan kalkkunan koivilta :D

This entry was posted on maanantai 27. toukokuuta 2013 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 . You can leave a response .

16 Responses to “ Faking it 'til I'm making it ”

  1. Onpas tehokkaan oloinen tuote :) Oliko tota vaikea levittää, saitko sellaisia epämääräisiä täpliä ihoon niinkuin joskus saa jos itseruskettava levittyy huonosti? Joo en osaa selittää :D

    ☆ http://vanilla-fairytales.blogspot.fi/ ♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En saanut! Olin itsekin tosi yllättynyt siitä, kauhulla mietin että mitä jos tuunkin olemaan täynnä täpliä ja läikkiä mutta onneksi niin ei käynyt :)

      Poista
  2. Aika tumma väri tulee, mutta ihan luonnollinen kuitenkin vielä :)

    VastaaPoista
  3. Mun blogissa on haaste ja toivon että tekisitte sen, koska tää teidän blogi on ihana<3

    ☆ http://vanilla-fairytales.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, mutta siitä ei oo kauaakaan kun ollaan tehty toi ihan täsmälleen sama haaste niin ei nyt tällä kertaa tohon tartuta :)

      Poista
  4. Mäkin ostin eilen Doven päivettävää kosteusvoidetta, ja täälläkin päin toimi oikeen hyvin! Ite oon ihan samalla linjalla ton itseruskettavan kans, kivempi saada vähä väriä ku et näyttäis et olis ollu polttavan kuumassa auringossa makaamassa kymmenen tuntii, haha. :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon kans aatellu kokeilla sitä, oon kuulluu siitä pelkkää hyvää!:) ehkä sitä sitte seuraavaks haha :D

      Poista
  5. Ihania vaatteita!! Mulla on kans ollut jotain tuon tyyppistä :) Nuo kyllä toimii tosi näppärästi, mutta jos yhtään kastuu tai hikoaa esim kesällä kuumassa, niin nuo kans leviää suhteellisen hyvin... :s:D Että kannattaa varoa jos tuon kans on sama homma!

    VastaaPoista
  6. Great! I have to try it!! Thanks for sharing!

    VastaaPoista
  7. Mä käytän joko tota tai sit Doven päivettävää kosteusvoidetta, molemmilla saa tosi luonnollisen näköisen rusketuksen. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä Dovea oon halunnu kokeilla kyllä tosi pitkään! :)

      Poista