Outfit 300513





Pinja: Tälläistä oli päällä kun oltiin äidin ja siskon kanssa katsomassa Prinsessa Ruusunen -balettia. Pakko sanoa että olin hieman pettynyt, vaikka tanssijat olivatkin tietysti todella taitavia! Tästä mun asusta sen sijaan tykkäsin jotenkin erityisen paljon, joten halusin tulla sen tännekin jakamaan :) 







Päättärit sujui mun osalta kivoissa ja melko rauhallisissakin tunnelmissa, kotonakin olin jo puolen yön aikaan. Huomisesta lähtien saan kuitenkin kokea sitä työssä käyvän arkea ja unohtaa täydellisen lomailun vielä kuukaudeksi kun suuntaan yhdeksäksi töihin. Onneksi mulla on myös iltavuoroja, niin ei ihan joka päivä tarvitse herätä yhtä aikaisin kuin kouluaamuna. No, ei voi valittaa kun kerran on töitä ja saa rahaa :D 

This entry was posted on sunnuntai 2. kesäkuuta 2013 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 . You can leave a response .

4 Responses to “ Outfit 300513 ”