Victoria, tell me your secret


Pinja: Mun heikko kohta on ehdottomasti kaikki söpö ja tyttömäinen. Niinpä kun sain Kaisun kautta käsiini nämä Victoria's Secretin vartalovoiteen ja body mistin olin super innoissani! Aluksi vähän jännitin että mitä jos tuoksun valinta menee pieleen kun piti haistelematta tilata, mutta ei onneksi mennyt ja molemmat tuoksuu ihan taivaalliselta. Voisin vaan istua paikoillani tuntikausia haistelemassa noita, niin hyvältä ne tuoksuu :D Joissain kuvissa vilahtaa myös mun uudet kynnet, jotka äiti loihti mulle sunnuntaina. Olin varmaan vuoden ilman rakennekynsiä, mutta kun omat kynnet oli jo pitkään olleet huonossa kunnossa eikä mikään luonnollinen konsti tuntunut auttavan päätin antaa periksi ja pyysin äitiä tekemään mulle kynnet. Oon näihin kyllä todella tyytyväinen ja nyt kehtaan esitelläkin mun kynsiä. Tarkoituksena olisi, että alkaisin pikku hiljaa myös itse huoltamaan näitä :)

This entry was posted on keskiviikko 12. kesäkuuta 2013 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 . You can leave a response .

6 Responses to “ Victoria, tell me your secret ”

  1. Pitäisi varmaan itsekkin hankkia noita vs:n kosmetiikkatuotteita kun niitä on kehuttu tosi paljon! Ihanat nuo kynnet muuten! :)
    Mymustacheworldblog.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Voi että nuo vaikuttaa niin ihanilta tuotteilta!! :) Mä olen aina ihastellut näitä, mutta en ole vielä koskaan kokeillut. Ehdottomasti kyllä täytyy joskus hankkia! :)

    http://reetta-s.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Seuraavan kerran kun vain jossain tulee vastaan niin nappaa ihmessä mukaan! :)

      Poista
  3. Ihana blogi teillä ♥! Liityin lukijaksi! Käykää toki kattomassa myös mun blogia jos kiinnostaa :)

    http://bambiza.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos kovasti!:) Mäpä käyn kurkkimassa :)

      Poista