Waitress?


Pinja: Nyt on sitten Pilvi ja Tuuli valloittamassa Eurooppaa, joten tää blogi on kuukauden verran mun vastuulla. Saa nähdä mitä tästä tulee :)
Sunnuntaina kävin Ikeassa ihastelemassa sitä kaikkea tavarapaljoutta (ja varsinkin niitä astioita) tälläisessa asussa. Aamulla oli sellanen fiilis että nyt hametta kehiin, joten kaivoin ton vanhan mustan yksilön kaapin perältä. En tajua miten toi on jäänyt mulla niin vähälle käytölle, sehän on oikeasti tosi kiva! Tai ainakin itse olen sitä mieltä. Musta väri tasapainottaa hempeää ja tyttömäistä materiaalia juuri sopivasti. Mulla oli jo pitkään ollut mielessä kokeilla vaalean farkkupaidan ja mustan hameen yhdistelmää eikä mielestäni näytä ollenkaan pahalta, vaikka ehkä pieniä tarjoilija-viboja tää yhdistelmä kuitenkin henkii. Joku siinä vain on, että aina kun on musta hame yhdistettynä jonkinlaiseen kauluspaitaan mulle tulee heti tarjoilija mieleen!



Note to self: iskä ei ole oikea henkilö ottamaan asukuvia. 

This entry was posted on tiistai 18. kesäkuuta 2013 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 . You can leave a response .

2 Responses to “ Waitress? ”