September favourites


Pinja: Huhhuh, nyt on koeviiko vihdoin ohi ja vaikka jollain oudolla tavalla myös tykkään koeviikoista, on tää niiden jälkeinen fiilis aina yhtä helpottunut. Stressin ja vähäisten yöunien vaikutukset näkyy myös kauniisti noissa mun silmänalusissa, toivottavasti niiden väri tästä pikku hiljaa normalisoituisi...
Koeviikon aikana syyskuukin vaihtui lokakuuksi, mikä tarkottaa sitä että mä olen täällä taas mun kuukauden suosikkien kanssa! Tässä tulisikin siis joitain mun syyskuun lempparijuttuja.



Maybelline Baby Lips "Cherry Me": Tää huulirasva on ollut taas viime aikoina mulla ahkerassa käytössä. Kaisu ja Pilvi toi tän mulle New Yorkista vuosi sitten syyslomalla, minkä takia tästä tuleekin mulle ihan syksy-fiilis. Koostumus on ihanan kosteuttava ja väriä tulee juuri sopivasti, mutta jos tota laittaa liikaa niin lopputuloksesta tulee jotenkin vähän "suttuinen". Tykkään tosta väristä tosi paljon ja pelkästään tolla ja kerroksella ripsaria saakin naamasta heti paljon laitetumman näköisen. Tää on mun ehdoton vakkarituote kun juoksen kiireellä ovesta ulos, eikä naamassa ole mitään meikkiä. Saisivat kyllä tuoda nää Baby Lipsit vihoin Suomeenkin, Jenkeissähän noita on myyty jo ainakin pari vuotta! 

Benefit Stay Don't Stray -primer: Tääkin pikkuputeli on itseasiassa tuliainen, tällä kertaa porukoilta Ruotsista. Sain söpön pikku paketin, jossa oli minikokoja erilaisista Benefitin tuotteista ja tää on kyllä yksi ton pakkauksen helmistä! Tätä voi käyttää sekä luomivärin että silmänympäryspeiteaineen alla, ja voin kertoa että pitää meikin paikallaan ihan koko päivän! Ennen mulla oli ongelmana, että nimenomaan silmien alla osa peiteaineesta lähti omille teilleen ja loput sitten "imeytyivät" alaluomen juoviin, mutta kun olen laittanut tätä primeria ennen peiteaineen levittämistä niin eipä ole ollut tuota ongelmaa enää.

Escada Marine Groove -hajuvesi: Vaikka kesä onkin kaukana takana, niin oon usein viime viikkoina tarttunut aamulla tähän todella kesäiseen hajuveteen. Muutenkin nämä Escadan kaikki kesätuoksut on mun ehdottomia lempparihajuvesiä ikinä, voisin nuuhkia niitä vaikka kuinka kauan. Oon todella huono kuvailemaan mitään tuoksuja, mutta mä sanoisin tuosta että trooppinen ja tyttömäinen. Vähän taustatutkimusta tehtyäni osaan kuitenkin kertoa, että tosta hajuvedestä löytyy passionhedelmän, pionin, jasmiinin ja myskin tuoksua. 


Gossip Girl: Oon yksinkertaisesti koukussa. Ostin 4. ja 5. tuotantokauden muutama viikko sitten ja enää on pari hassua jaksoa tota vitosta jäljellä. Yritän "säästellä" niitä parhaani mukaan, en nimittäin halua että oon katsonut ton loppuun ennen kun mulla on se viimeinenkin tuotantokausi. Hah, olin valittamassa tähän sen 6. kauden kalliista hinnasta, mutta sitten kävin cdon:issa katsomassa ja huomasin että hinta on nyt vain 19.95€!! Taidankin vielä tänään naputella tilauksen menemään ;)


Wunderlist-app: Maailmankaikkeuden koukuttavin app heti Instagramin jälkeen! Ainakin siis jos rakastaa tehdä listoja. Tonne on niin kätevää tehdä kaikkia erilaisia listoja, itseltäni löytyy mm. to do-, ostos- ja biisilistaa. Parasta on se, kun saa painaa asian hoidetuksi ja app yliviivaa sen ja siirtää suoritettujen listaan :D


Hollisterin lounge-housut: Oon suunnilleen asunut näissä nyt muutaman kuluneen viikon ajan. Farkkujen vaihtaminen noihin on ensimmäinen asia mitä teen kun pääsen koulusta kotiin. Mukavampia ja pehmeämpiä olohousuja saa hakea ja rakastan tota pinkkiä väriä! Piristää ihanasti näinä pimeinä syysiltoina. 

Gina Tricotin huivi: En vaan yksinkertaisesti voinut olla ottamatta tätä mun uutta rakkautta mukaan tähän postaukseen. Vaikka edellisessä postauksessa tota jo hehkutinkin, niin hehkutampas nyt vielä vähän lisää: aivan täydellisen lämmin, pehmeä ja ihana huivi! Sopii melkein jokaiseen asuun, ja tuo niihin tylsempiin sitä "jotain". Vaikka en yleensä ole mikään isojen ja selkeiden kuvioiden ystävä, tässä noi tähdet toimii mun mielestä loistavasti. Tykkään myös tosi paljon siitä, että huivin toisella puolella värit menee toisinpäin. 

This entry was posted on keskiviikko 2. lokakuuta 2013 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 . You can leave a response .

3 Responses to “ September favourites ”

  1. ihania suosikkeja! :)

    http://mymustacheworldblog.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Rakastan myös Gossip Girliä yli kaiken <3 Tosin oon just vähän aikaa sitten katsonut kaikki kaudet ja nyt ei ole enää mitään katottavaa! Sulla on mahti blogi, tosi kauniita kuvia ja blogilla siisti ulkoasu. Liityin lukemaan :) Kurkkaa myös mun blogi:

    http://minna-rose.blogspot.fi/

    VastaaPoista